Konsola klienta jest jednym z elementów systemu Kronos NET, udostępnianym naszym klientom w celu zwiększenia bezpieczeństwa ich obiektów oraz poprawy wygody korzystania z naszych usług.
Jest to niewielka aplikacja instalowana na komputerze klienta. Przy jej użyciu można się zalogować na nasz serwer. Posiadamy także konsole na smartfony z systemem iOS lub Android.
Login i hasło nadaje Stacja Monitorowania.
Po zalogowaniu użytkownik otrzymuje dostęp (tylko do odczytu) do niektórych danych swoich obiektów, między innymi:
- ogólne informacje o obiekcie
- lista osób związanych z obiektem
- aktualny stan uzbrojenia poszczególnych podsystemów
- lista sygnałów, jakie dotarły z obiektu w określonym przedziale czasu
Klient może więc sprawdzić kiedy i przez kogo były uzbrajane bądź rozbrajane poszczególne podsystemy, kiedy i jakie alarmy występowały, czy system wykazywał jakieś usterki itp.
Oczywiście klient posiadający kilka obiektów ma dostęp do danych ich wszystkich.
Stacja Monitorowania może nadać uprawnienia dla kilku osób związanych z obiektem, przy czym każda z tych osób może mieć inny poziom uprawnień. Na przykład szef ma dostęp do wszystkich danych, a pracownik tylko do stanu uzbrojenia podsystemów.
Jesteśmy jedną z niewielu firm, które odważyły sie udostępnić takie dane klientom (znamy tak naprawdę tylko jedną jeszcze taką firmę oprócz naszej).
Dlaczego? Otóż posiadanie dostępu do wymienionych powyżej informacji daje klientowi możliwość dokładnej kontroli pracy stacji w odniesieniu do jego obiektów. Tutaj nic nie da się ukryć. Każde działanie bądź zaniechanie firmy monitorującej może być przez klienta zauważone. My się tego nie boimy. Jesteśmy pewni wysokiej jakości naszych urządzeń i oprogramowania, umiejętności, doświadczenia i poczucia odpowiedzialności naszych operatorek.