SMA może odbierać sygnały o rozpoczęciu i zakończeniu pracy przez poszczególne osoby a także poszczególne oddziały firmy.
Sygnały mogą być obserwowane przez upoważnione osoby za pomocą Konsoli Klienta na smartfonie a także przysyłane do klienta zbiorczo raz w miesiącu (lub raz w tygodniu).
Na przykład: monitorujemy sieć małych sklepików z obsługa jednoosobową. SMA odbiera z każdego z nich sygnały rozbrojenia systemu alarmowego (czyli rozpoczęcia pracy) oraz uzbrojenia (czyli zakończenia pracy). Sygnały te otrzymuje centrala firmy w formie raportów tygodniowych. Dodatkowo SMA informuje na bieżąco o braku rozbrojenia w określonym czasie (czyli, że ktoś nie otworzył sklepu na czas) lub braku uzbrojenia poszczególnych sklepów.
UWAGA! Wszystko, co jest zamieszczone na stronie ma charakter jedynie informacyjny. Nie stanowi jednak kompletu informacji i nie może być traktowane jako oferta handlowa w rozumieniu przepisów art.66 Kodeksu Cywilnego.