W naszej Stacji Monitorowania funkcjonuje system zarządzania jakością spełniający normy ISO 9001.
Polega on w dużym uproszczeniu na tym, że wszystkie nasze działania są wykonywane według ściśle określonych procedur i rejestrowane, a ich efekty kontrolowane.
Wiadomo, że nie popełnia błędów tylko ten, kto nic nie robi. System zarządzania jakością pozwala na wychwycenie ewentualnych błędów, analizę przyczyn ich powstania oraz przygotowanie działań korygujących te błędy i zapobiegających powstaniu ich w przyszłości.
Dobrze zorganizowany system to w zasadzie samoregulujący się mechanizm, dający gwarancję wykonywania usług na najwyższym poziomie.
Wprowadzenie i utrzymywanie takiego systemu jest dosyć kosztowne, dlatego tak niewiele firm go posiada.
My jednak, mając jako priorytet jakość usług, wprowadziliśmy ISO 9001 bez wahania.
Jeżeli w naszym, niemal doskonałym, systemie dostrzeżemy jakąkolwiek nieprawidłowość lub lukę, nie szczędzimy wysiłków i ponosimy niezbędne koszty, by ją wyeliminować.